- Huvudsida
- Byte och returer
Byte och returer
Returer
Hur gör man ett produktbyte?För att byta en produkt kan du enkelt skicka tillbaka den och lägga en ny beställning med betalning. Det här gör att bytet går snabbare och garanterar att varan finns tillgänglig. Återbetalning sker inom maximalt 14 dagar.
Hur gör du en retur?
Logga in och klicka på "Mitt konto"
Gå till avsnittet "PRODUKTRETURER " och lägg till retur
Fyll i de obligatoriska fälten enligt instruktionerna
Skriv ut formuläret eller använd ett tomt formulär
nedan
Vänligen packa produkterna och skicka dem till vår returdepå:
EZI Returns - BOLF
Röra Byväg 5
41878 Göteborg
EZI Returns - BOLF
Röra Byväg 5
41878 Göteborg
Vi skulle uppskatta om du skriver ett e-postmeddelande till oss med
spårningsnummer på ditt returpaket så att vi kan spåra det och fortsätta med din återbetalning snabbare och mer effektivt.
Här hittar du ett tomt returformulär att ladda ner:
PDF returformulär - PDF returformulär
Om du inte kan använda en skrivare kan du helt enkelt skriva den nödvändiga informationen på ett papper och lägga det i förpackningen:
- ordernummer
- namn, efternamn, e-postadress
Du får återbetalningen inom 14 dagar från den dag då paketet levererats till vår returdepå.
PDF returformulär - PDF returformulär
Om du inte kan använda en skrivare kan du helt enkelt skriva den nödvändiga informationen på ett papper och lägga det i förpackningen:
- ordernummer
- namn, efternamn, e-postadress
Du får återbetalningen inom 14 dagar från den dag då paketet levererats till vår returdepå.
VAROR MÅSTE FÖRPACKAS RIKTIGT FÖR ATT UNDVIKA SKADA UNDER TRANSPORT
FRAKTKOSTNADERNA KOMMER PÅ KUNDEN
VI ERBJUDER INTE GRATIS RETUR OM DET INTE ÄR ETT KLAGOMÅL
FRAKTKOSTNADERNA KOMMER PÅ KUNDEN
VI ERBJUDER INTE GRATIS RETUR OM DET INTE ÄR ETT KLAGOMÅL
Observera att vår returdepå inte hämtar ut postförskottspaket.
VIKTIG!
För att göra en produktretur ber vi dig följa instruktionerna. Du kan bara använda en företagsposttjänst eller bud som levererar till den faktiska företagsadressen. Alla paket som skickas till insamlingscentraler kan inte hämtas ut av vårt nav och kommer att resultera i förseningar och klagomål och paket som eventuellt går förlorade eller returneras till avsändaren.
Välj gärna Utkörning till företag och använd "PostNord Paket".
VIKTIG!
För att göra en produktretur ber vi dig följa instruktionerna. Du kan bara använda en företagsposttjänst eller bud som levererar till den faktiska företagsadressen. Alla paket som skickas till insamlingscentraler kan inte hämtas ut av vårt nav och kommer att resultera i förseningar och klagomål och paket som eventuellt går förlorade eller returneras till avsändaren.
Välj gärna Utkörning till företag och använd "PostNord Paket".